Thursday, December 22, 2011

'parti buih'..

baru saja tamat.

Harap takde yang sakit perut makan spaghetti 'meatball' aku. [meatball buatan sendiri..=) ]

Dah lama aku tak masak dan jamu kawan-kawan sambil berborak dan bergosip...hahaa

Tujuan sebenar aku adalah nak bagi diorang rasa resipi meatball buatan aku sendiri. Kalau sedap, lepas ni boleh la aku buat bakso plak.

Ni kali ketiga dah ujian rasa meatball buatan sendiri kepada orang lain.

Mangsa pertama adalah ahli keluarga (mak, anak-anak buah dan kakak aku) 2 minggu lepas. Lepas tu minggu lepas kakak aku buat meatball tu untuk makan beradab pengantin kenduri adik ipar dia. Wahhh..!!!!!! Meatball aku jadi makan beradab pengantin tu...hoho

Mangsa ketiga, kawan-kawan aku yang terpaksa makan spaghetti 'meatball'..hehe

Feedback terhadap meatball tu memberansangkan. Jadi lepas ni aku nak test meatball untuk bakso, kuayteow/bihun sup. Dalam mee goreng aku dah try..kakak aku cakap sedap.

p/s: nak belajar masak western food..


No comments:

Post a Comment