Tuesday, June 26, 2012

takde apa yang luar biasa.

siri laksamana sunan dah khatam. macam malas nak review apa2. review sket je la. siri penamat yang ok. tapi aku tetap pilih bagaikan puteri yang terbaik sekali. kenapa agaknya selalu buku pertama dalam sesuatu siri itu yang best? ye lah aku tetap kata buku tangisan bulan madu yang pertama yang paling best. ombak rindu juga lebih baik daripada 2 buku selepasnya. buku bersiri john grisham theodore boone pun yang pertama best..yang kedua dah hampeh. aku rasa susah sebenarnya menulis novel bersiri ni....high expectation daripada pembaca.

pesta buku selangor bermula hujung minggu ni. harap aku berjaya kumpul duit untuk pesta buku tu...

bulan ni aku nak rehat.

serabut dah aku tengok rak buku di rumah kampung.

semalam aku terbaca ayat ni dalam buku yang aku tengah baca, "Man is a restless creature, nomadic at heart." - Map of the Invisible World by Tash Aw.



No comments:

Post a Comment