Tuesday, June 12, 2012

cedera

apa cer tak jalan pun sakit. boleh tengah drive pun sakit! amboi macam la cedera parah sangat..haha

mungkin aku kena mula semula program diet.

mungkin kena pegi jumpa doktor. lecehnya. sebab aku macam dah tau nasihat yang doktor tu nak bagi.

kali ni mungkin aku terpaksa pilih yang aku paling susah nak pilih. adoiii la........

alahh aku bukan first time pun kena sport injury kan...rasanya kaki, tangan, jari, lutut semua pun dah cedera!  terseliuh kaki tak payah cakap la..dua2 lutut memang pernah injured. jari pun bengkok sampai skang memang dah tak boleh lurus betul.

ni apa hal plak tumit kaki aku sakit. tak kan sebab aku jumping smash kot. biasanya injured kat lutut.

sah lah kakak aku akan bagi advice suruh kuruskan badan! mentang2 la dia orang kesihatan.huhu

giler sakit weihh...






No comments:

Post a Comment