Tuesday, October 2, 2012

tak sempat atau malas

actually lately ni memang aku ada baca beberapa buku yang menarik. tapi masih belum sempat nak buat review kat blog. 

entah. tengah ada idea berkobar2 nak review, time tu la aku tak online. maklum la aku takdak ipad or note or segala bagai gajet yang canggih2 tu. yang aku ada cuma laptop. makanya, nak on laptop tu kadang2 perlukan daya usaha yang kuat! hahaha

takpa la. nanti senang2 aku review buku. 

sedikit update: last week aku pi pesta buku kat taiping sentral. ada jemari seni dan js adiwarna. dan yang pasti penulis mereka, kaksu dan imaen ada sekali. so, aku dapat la ambik tandatangan dan bergambar dengan depa. nanti aku upload kat blog. maklum la gambar2 nya ada dalam telepon kawan aku. telepon aku tak canggih nak tangkap2 gambar ni.huhu 

update lagi: bulan lepas aku baca 4 buku ja. 3 buku yang aku rasa nak bagi komen; fiksyen 302 (RAM), Cerpen (Nadia Khan) dan Suami (S. Mara GD). 

lagi update: aku tengah baca; Isteri (S. Mara GD) dan Hikayat Hang Tuah (Noor Suraya). dua2 buku ni memang best. kalau rajin lepas habis baca nanti aku review. 

sampai sini dulu. adios.

  

No comments:

Post a Comment