Wednesday, September 29, 2010

perjalanan ke utara..

dh lama x tulis di blog...bz sket lps raya ni. ada bicara n outstation...letihnya....=(

ari ni lps solat subuh dh kluar umah..outstation ke butterworth. tido awal giler smlm sbb takut ngantuk tahap dewa ms drive. hmmm perjalanan alhamdulillah lancar. ada la ngantuk sket. yg menyegarkn mata aku bila exit tol juru tu...mamat yg jaga tol ni 'handsome'. senyuman dia mmg menarik n ceria. trus aku yg mamai ni terjaga..hahaha jd aku pn bls dgn ucapan slamat ari raya kt dia..dia bls blk n senyum lg...weeee........

hampir sesat lg nk ke court butterworth..adoiyai...tp aku redah jugak. "GPS" aku ari ni ada matter kt court SP..jd aku x nk kacau dia..huhu

finally berjaya smpai court butterworth on time (8.10pg)..[smlm dh called interpreter mntk stand down smpai kul 10 atas alasan takut sesat..] pkul 9.10pg dh settled matter..trus gerak blk ke ipoh...

[aku sgt penat ari ni...huhu]

No comments:

Post a Comment