Thursday, December 30, 2010

Happy New Year 2011 & long weekend holiday...=))

Kesan daripada baca Deadly Exposure: aku sangat risau dengan 'open wound'...takut infection..!! Jadi jari yang luka masih berbalut dengan plaster...

Oh team Malaysia menang semalam untuk AFF Suzuki Cup.....hoyeahhh.....!!!!!!!!
Esok PM declared public holiday. So aku ada 3 days holiday...=))

3 days holiday akan terperap kat rumah je la sebab cek gaji masih belum dapat. As such, 3 books menanti untuk dibaca:-

1. Arqam: Tersungkur di Pintu 'Syurga' ~ tinggal sikit je lagi nak habiskan baca buku ni.
2. Cerita Piala Dunia ~ mesti kena habiskan baca weekend ni sebab aku dh potong giliran Abai untuk baca buku ni.
3. Nama Atas Kertas ~ maybe buku pertama aku baca untuk tahun baru 2011 ni...=)

HAPPY NEW YEAR 2011...!!


p/s: ada kawan suruh aku tulis kat dinding ofis azam tahun 2011 "KAWIN"....^_^

2 comments:

  1. memang best dpt cuti kan..akhirnya dpt jugak rest hujung thun ni.

    a,ah, bru teingat buku arqam tu, tak hbis bc juga..stil tgh menghabiskan buku nota hati seorang lelaki-ustaz pahrol..

    bc la epit, best la..part plg tersentuh, knp wanita baik sering memlih lelaki yg salah, sedangkan lelaki yang baik adlh utk wanita yg baik..kat situ ada jwpn dia..

    nnti review la buku lagi yek..klu dah ulat buku ni, mmg susah nak elak...he2..

    azam baru..?mmg kena tulis epit..buat note kecik2 letak dlm purse pun dah ok..:-)

    ReplyDelete
  2. Buku Arqam tu baru baca sebab buku aku hilang kt UIA sebelum dibaca..ni pun pinjam orang punya Yati...=)
    Oh buku 'Nota Hati Seorang Lelaki' tu aku dah tengok kat kedai buku. Memang nampak menarik cuma tak sempat nak beli lagi.
    Memang nak beli pun buku tu. Ia berada dalam senarai 'beli' aku...;D

    ReplyDelete