Friday, September 3, 2010

Tunggu Teduh Dulu by Faisal Tehrani


Aku 'bertemu jodoh' dgn buku ni dgn cara tak sengaja...time tu takde buku yg best utk dibeli. tp aku saje je 'cuci mata' kt kdai buku..[free reading..hehe] Nk ditakdirkn aku 'terjumpa' buku ni n tetiba aku 'terbeli'..!!

Lps beli aku trus je baca duduk kt kerusi dpn kdai buku tu.tetiba..eh?nape buku ni mcm ni?1st time aku baca buku yg mcm ni.hmmmm...mcm mn nk ckp eh...ahh lebih kurang mcm ni. "bg aku buku ni bukan lah dlm kategori 'best' tp ia sgt dekat dgn hati kita.."

Kalo Ayat2 Cinta menampilkan watak Fahri yg hampir sempurna, tp dlm buku ni menampilkan watak betapa lemah n tak sempurnanya kita.aku mmg suka buku ni..=) as i said earlier..sgt dekat dgn hati kita. [jika anda rs lemah n takde daya dlm life, buku ni mampu naik kan semangat anda semula..!!]

Buku ni highly recommended for u to read.[kalo anda tak suka baca buku2 Faisal Tehrani, sy percaya anda pasti suka buku ni...:D ]


-epitjack!-
150710@1105

No comments:

Post a Comment