Friday, January 28, 2011

Memori

Kalau aku tengok mak ayah hantar dan ambik anak2 diorang pegi dan balik sekolah especially naik motor...teringat masa aku kecik dulu.....

Abah hantar dan ambik aku kat sekolah naik motor Honda 70. Kalau bas atau lori lalu mesti motor rasa bergoyang punya...hmmm
Kalau hujan pun naik motor jugak dengan baju hujan bagai....tapi yang penting mesti pegi sekolah. Tak merasa la nak naik kereta ni sume. Kalau abah keja jauh, mak akan ambik aku kat sekolah naik basikal. Sepanjang perjalanan seksa menahan bontot sakit duduk atas pelantar basikal dengan jalan yang tak rata...huhu

Sebab tu kalau tengok budak2 ni balik sekolah ayah ambik naik motor, teringat masa aku kecik dulu....and after that I wonder what would the child be in the future..

Anyway, thanks to my parents atas kesungguhan mereka menyekolahkan aku sampai jadi seorang yang berjaya sehingga hari ini. Dan harapnya ia sesuatu yang membanggakan mereka dan rasa berbaloi dengan apa yang telah mereka korbankan selama ni.....luv both of you mak and abah....=)


epitjack!
250210

No comments:

Post a Comment