Saturday, April 28, 2012

antara Jom Heboh dan..

aku pilih pergi public libary. Kakak aku pesan belikan buku-buku DBP yang ada diskaun kat situ untuk anak-anak dia. Aku pun nak buat kerja sikit kat library. 

Baru nak on laptop, staff public library tu ajak aku join sukaneka diorang sebab ada yang tak cukup pasangan. Huh?? Kesian. Aku pun join. Lawak betul! Umur dah dekat 30 nak main sukaneka plak...;p

Belumpun pergi pesta buku KL minggu depan, aku dah memborong buku-buku DBP kat public library ni. Aku borong yang ada diskaun 90%. Alahai..tinggal berapa sen je harga buku-buku ni. Aduhh sedih betul..buku-buku yang sebegini bagus dijual dengan harga begitu murah sekali. 


p/s: Jom Heboh tewas di hati aku..





2 comments:

  1. May I know which public library is selling the DBP's books? If I have chance, would like to visit also.

    ReplyDelete
  2. Public library in Ipoh. They've event last week and Dawama came selling DBP's book up to 90%. Sadly, the event ended last saturday...=(

    ReplyDelete