Friday, October 11, 2013

Pre BBW 2013

Sedang menabung dengan tekun untuk Big Bad Wolf akan datang bulan 12 ni. Kali ni depa bukak 24 jam tanpa henti dari 6-15hb 12. Terlalu. hahahahaha........tapi aku suka. senang nak pi bila2 masa saja. Ingat kali ni nak bawak sleeping bag la. Senang boleh tido kat situ sekali. kehkeh..

Kali ni kalau pi BBW tu aku kena bawak troli pi pasar tu la. tak larat nak kendong buku dengan beg. mau senget sebelah bahu aku nanti. 

Kali ni aku plan nak beli buku genre lain yang biasa aku beli. Selalu aku beli buku fiksyen. Kali ni maybe beli buku non fiction, buku masak, buku motivasi, history, ensiklopedia. Amboi banyaknya. Kalau macam ni bajet kena lebih la nampaknya. 

Masalah rak buku sampai sekarang belum selesai. Sebab aku memang tak beli rak buku baru lagi. Konon nak fully utilised rak buku yang ada. Tapi kalau aku borong sakan kat BBW nanti, nampaknya aku kena beli rak buku baru jugak. 

Tahun depan aku plan tak nak pergi bookfair KL yang biasa buat kat PWTC tu. Diulangi: aku tak nak pegi bookfair KL tahun depan. Tahun depan ada plan lain. Lagipun experience pi bookfair KL tahun ni buatkan aku tak nak pi tahun depan. So aku buat plan lain. 


p/s: BBW, here I come! 

No comments:

Post a Comment