Wednesday, October 12, 2011

Debor..

Serius aku berdiskusi dengan abang ipar aku pasal team bola Perak yang berjaya masuk suku akhir dan akan lawan dengan Selangor untuk tentukan siapa yang layak ke separuh akhir, minggu lepas masa aku kat KL. Kakak aku macam biasa, takde interest dengan diskusi kami...hoho

Okey, Perak main memang macam cap ayam last monday sampai tewas 3-1 dengan Selangor. Aku tak tau la apasal Perak main macam tu. Kalau diorang main macam lawan Kedah hari tu aku jamin separuh terkubur dah misi 33 Selangor tu. Tapi takpa. Ada 90 minit lagi game di Ipoh Jumaat ni. Aku optimis. Kalau Perak main lebih baik ditambah dengan 5 orang pemain yang dah bebas dari digantung oleh FAM tu, aku yakin Selangor akan dicabar dengan hebat. Jangan harap Perak nak menyerah kalah dengan mudah ok!!

Tolonglah menang Perak dan sekurang-kurangnya tunjukkanlah permainan yang berkualiti, berdisiplin dan kemas. Last but not least,

MOH KITA KUBURKAN MISI 33 SELANGOR!!!!!!


No comments:

Post a Comment