Tuesday, October 26, 2010

senyum la...=)

Semalam lepas main badminton dengan Mar...aku, Gra & Ida lepak makan2 kat dataran. Sedang aku menikmati nasi itik (2 piring itik), ada la sekumpulan perempuan yang aku rasa baru balik dari bersukan gak datang nak makan kat gerai nasi itik favourite aku tu.

Tapi ada la sorang pompuan ni dia "stare" aku smpai mcm nk terkeluar biji mata..!! aku pelik gak. apahal pompuan ni..aku bukannya kenal dia pun. macam nak cari gaduh je. aku pun "stare" la dia balik. dia pun "stare" aku balik..uish dah lawan2 "stare" pulak dah... last2 tak kuasa aku nak layan "stare" dia tu. lebih baik aku layan nasi itik aku ni..ahaha

Tapi aku sampai sekarang tak boleh blah apasal la pompuan tu dok "stare" aku macam nak cari gaduh je. Agaknya pompuan ni tengah datang 'angin' kot time tu. Kot ye pun senyum la...=) takde ruginya kalo senyum kan.. ish agaknya pompuan ni tak baca 'Al-Munabbihat' kot.

"Every good deed of a Muslim is charity; and meeting your (Muslim) brother
with a smiling face is one of the good deeds." - Abu Daud & At-Tirmizi


p/s: senyum selalu...=)

1 comment: