Monday, September 3, 2012

showing off!

macam ni la....adatnya manusia itu seringkali aja memandang manusia lainnya dengan sebelah mata andai orang itu tak punya 'class' di matanya. rupanya 'status', 'class', dan seumpanya masih benar2 aja dipandang sesetengah manusia yang 'gila' bagi aku. 

zaman sekarang ni, kalau ko pakai smart dan bergaya bagai memang orang layan ko baik2 la. tapi kalau ko dressing macam orang meniaga pasar malam atau dressing selekeh, baju cabuk dan pakai selipar jepun ja...memang orang layan ko macam sampah je la.

ni bukan pertama kali aku pi keluar jalan2 orang layan aku ni macam rakyat kelas bawahan. aku dah biasa. no big deal. kesimpulannya dengan cara macam ni lah aku boleh tau what kind of person that i'm deal with. serius cakap kalau deal dengan orang macam ni aku memang akan show off kaw2 and after that orang tu totally akan 360 darjah berubah terus bagi layanan yang baik. what the heck?!! adakah hanya orang yang konon dressing bergaya je yang layak dapat layanan baik?? realiti dan hakikatnya macam tu la. 

ok weekend ni aku nak dressing bergaya sket. tengok macam mana orang tu nak layan aku. and plus weekend ni aku nak taram kaw2 orang ni. walaupun semalam muka dia dah cuak habis, tapi itu baru permulaan ja. weekend ni tau la langit tinggi ke rendah ye..   

aku kalau orang dah start nak buat kerek dengan aku..memang tempah maut la orang tu. dia belum tau lagi kerek aku macam mana kan...!


p/s: aku menang lagi 'review & redeem' contest oleh JS Adiwarna. so tengah tunggu hadiah buku free and 2 buku free dari Fixi sebagai panel reader depa aku dah terima pagi tadi...=)) yep, i'm really showing off right now!



No comments:

Post a Comment