Friday, June 24, 2011

pesta buku lagi..!!!

Pesta Buku Selangor 2011: 24.6.2011 - 4.7.2011 Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC)

Kali ni mungkin tak dapat pegi. Sebab duit tak bape nak ada..nak mintak tolong kakak aku pun, rumah dia agak jauh dengan Shah Alam.

Alhamdulillah Fab kawan Mar tu duduk dekat Shah Alam dan dia pun suka jugak pegi bookfair ni. Jadi aku pesan aje la dekat Fab tolong belikan buku Nuansa Kota Merah by Khairyn Othman. Tak pernah baca karya penulis ni tapi sinopsis buku ni yang menarik aku untuk beli. Dah baca bab awal buku ni kat laman web Jemari Seni tadi. Hmmm...first impression aku: intro yang tipikal tapi not bad la. Sebab ending bab awal tu yang menarik aku untuk baca bab seterusnya. Rasa ingin tahu yang kuat buat aku tak sabar nak baca ni. Harap Fab dapat kourier buku tu dengan cepat...;D

Sepanjang tahun ni aku memang plan nak menikmati semua bookfair yang ada sepanjang tahun. Antara perkara yang paling best masa bookfair, sebab boleh dapat banyak diskaun..!! Dan juga perasaan dapat beli buku yang panas baru keluar dari kilang..;p


p/s: Tengah tunggu Big Bad Wolf..

No comments:

Post a Comment