Monday, May 14, 2012

hujung minggu

last week minggu yang agak memenatkan. aku biasanya orang terakhir akan keluar rumah untuk ke tempat kerja berbanding dua orang lagi rakan serumah aku. dan biasanya aku orang pertama sampai di rumah lepas waktu kerja. tapi last week seisi rumah balik kerja lewat. hampir maghrib baru sampai rumah. masing-masing kepenatan.

jadi hujung minggu mahu rehat saja di rumah. basuh kain baju, tengok t.v dan baca buku yang dibeli di pesta buku KL hari tu. target nak habiskan baca buku Faisal Tehrani 'Perempuan Nan Bercinta'.

masak pun simple je. telur masak taucu dan ayam rempah versi aku. malas nak keluar. konon nak jimat minyak kereta.

layan bola perak vs selangor, bowling tournament dan hoki. game bola yang tak rancak. even aku hepi perak benam selangor 2-0. bowling dan hoki dramatik. zandra aziela menang bowling last minit. hoki malaysia plak hampir saja gawang dapat dibolosi pakistan. tapi malaysia menang jugak. katanya game manchester city dgn qpr pun dramatik. ntah. tapi kecoh pagi ni di radio psl manchester city juara epl. manchester united katanya kena akur dengan keputusan itu.  




No comments:

Post a Comment