Tuesday, May 8, 2012

karma!?

Sesekali jumpa kawan lama masa sekolah dulu memang mengimbau kenangan saja.

Kawan aku cakap baru-baru ni mak dia bagitau adik dia kena buli di sekolah dan cakap siapa la yang kaki buli dulu sampai sekarang ni adik depa plak kena buli. Sambil tu mata mak dia dok tengok dia. Tapi kawan aku ni buat tak reti ja. Takdak respon. Aku tanya dia mak dia syak ke yang dia kaki buli masa sekolah dulu? Dia kata mak dia mungkin syak dia kaki buli dulu. Dan sekarang adik2 dia semua kena buli kat sekolah. Karma!

Kami bantai gelak sakan bila ingat zaman sekolah dulu. hahaha

Aku fikir aku selamat. Aku takdak adik untuk jadi mangsa buli di sekolah. Tapi hujung minggu lepas balik kampung, kakak aku cakap anak dia kena buli di sekolah. Duhh!! Karma kah!?? Ahh whatever..tapi bila fikir balik, semua anak buah aku jadi mangsa buli di sekolah! Alamak..agaknya kakak2 aku tau tak yang aku ni kaki buli kat sekolah dulu?


p/s: atas faktor2 keselamatan, aku tak boleh dedahkan corak pembulian kami kat sekolah dulu.kehkeh




No comments:

Post a Comment